ТЕМИ
Анонс

Готується до друку новий номер журналу DETAIL, ukrainian edition, серія 2013•1, присвячений комерційній архітектурі

Архітектура надихає людей купувати

На багатьох східних базарах і сьогодні відсутні додаткові кошти стимулювання покупців, довгий час так було і на ринках Європи. Жодних майстерно оформлених вітрин, торгове приміщення — одночасно і склад, завалений горами продуктів, рулонів тканини або господарських товарів, як на фото з Дубая у низу. У тому випадку, якщо основна частина покупок робиться для задоволення первинних потреб, торговцям немає чого постійно рекламувати свій товар — попит на нього буде завжди.
Зовсім інша ситуація в сучасних торгових центрах. Відвідувачів хитрими засобами заманюють в магазини і буквально примушують купити той або інший товар. Як вдається створити відповідну атмосферу і яку роль в цьому процесі грають архітектурно-планувальні рішення і дизайн інтер'єру, розповідає Хрістіан Микунда: його "Книгу рецептів" успішного торгового або дозвільного центру Ви знайдете на стор. 170.
Тема "Торгівля" дуже різноманітна, що відображено в рубриках Типологія і Процес. Представлені численні приклади: від центрального ринку до міського торговельного центру, від придорожнього магазину на автостраді і екологічного супермаркету до величезного універмагу, інтегрованого в історичну забудову. Детально розглянутий процес проектування торговельного центру "Stücki" з офісами і готелем, який зовсім нещодавно відкрився на місці колишнього промислового району Базеля. При усій типологічній різноманітності в усіх проектах простежується загальна тенденція: девелопери розуміють важливість якості архітектури комерційних будівель — адже і архітектура може змусити людей купувати.

Хрістіан Шіттіх