Молодіжний культурно-дозвіллєвий комплекс у м.Дніпрі
  • Молодіжний культурно-дозвільний комплекс
  • Молодіжний культурно-дозвільний комплекс
  • Молодіжний культурно-дозвільний комплекс
  • Молодіжний культурно-дозвільний комплекс
  • Молодіжний культурно-дозвільний комплекс
  • Молодіжний культурно-дозвільний комплекс
  • Молодіжний культурно-дозвільний комплекс
  • Молодіжний культурно-дозвільний комплекс
  • Молодіжний культурно-дозвільний комплекс
  • Молодіжний культурно-дозвільний комплекс

Україна, Дніпро

вулиці
Паторжинського, Олеся Гончара

Проєкт: Жовтень, 2003
Будівництво:                          

Площа забудови:
2396 м²
Загальна площа поверхів:
6304 м²

Конструкції: Залізобетон, метал
4 поверхи

Програма:
Нове будівництво зі знесенням існуючих споруд

Концепція проєкту

Будівля розташована в студентському районі міста, в центрі зосередження вищих навчальних закладів.

Конструктивним ядром будівлі є два залізобетонні еліптичні циліндри, що стабілізують каркасну систему, по висоті розділених на два поверхи.

В об'ємах циліндрів розташовуються кінозали, універсальні зали і дискотеки. Навколо них розміщені простори для дозвілля і допоміжні приміщення.

Залучення нової масштабної розважальної функції в міську тканину, що склалася, зумовило пошук рішення щодо інтеграції відповідної сучасної динамічної архітектури до структури, створеної різночасовою житловою забудовою.

Будівля займає кутову ділянку таким чином, щоб створити собі острівне положення, якісно трансформуючи просторові характеристики середовища. Лініями ґзимса будівля відповідає лініям забудови. До низу об'єм будівлі топологічно змінюється, створюючи необхідні розширення тротуарів до вхідних зон. Обтічні характеристики забезпечують будівлі безфасадні ознаки, дозволяючи безперервне сприйняття і привабливий парадний доступ.

Архітектура знаходить свою внутрішню мову взаємодії з існуючою забудовою через концептуальну ієрархічну шаруватість, стикаючись з нею віконним рельєфом, створеним як слід довкілля, сформованого будинками із скатними покрівлями. Забезпечувана часова безперервність формального розвитку переводить утилітарні форми в якісно нові скульптурні елементи.

Концепція довкілля, що виражає зворотну формулу - зсередини назовні, додана еліптичними розкриттями, що надають просторам залів зовнішні якості.